LEVERANSINFORMATION
Den här sidan ger dig som kund vägledning om var du hittar information om leveranstider,
spårning, returinformation och annat relaterat till din beställning.
Leveranstider
Eftersom båtmarknaden är mycket säsongsbetonad så varierar även våra leveranstider med årstid. Det är därför klokt att beställa kapell i god tid före säsonger så att du är säker på att du får kapellet i tid.
Förutom en del mycket populära modeller, så produceras kapell på beställning. Detta innebär att du måste räkna med minst 4 veckor leveranstid från beställning till kapellet anländer till din utlämningsplats.
Nära säsongen kan denna tid variera beroende på hur mycket tryck vi har och när du beställde kapellet. Om du vill kontrollera leveranstid med oss innan du beställer kan du kontakta oss på telefon eller e-post i förväg av beställning.
Transportkostnader
Fraktpinnar är definierade per.varukategori och därmed fast. Ser pris för frakt till din adress i kundvagnen.
Fraktalternativ
Vi skickar alla paket med Postnord/Bring för kunder i Sverige.
Spårning av beställning
Efter att vi har skickat din beställning från vårt lager kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsnummer, som du kan använda för att kontrollera status på din leverans.
Retur och byte
Om du av någon anledning behöver returnera din kapell till oss kan du följa instruktionerna på sidan för Retur och reklamation.
Kontakta oss
Har du andra frågor relaterade till leverans kan du kontaktade oss här.
Ofte stilte spørsmål (FAQ)
Nedan hittar du svar på vanliga frågor relaterade till leverans.