BESTÄLLNING

När du ska beställa kapell eller andra produkter hos oss är det viktigt att du gör dig några anmärkningar innan du lägger in beställningen.

 

Kontrollera produkt- och ordningsdetaljer

  • Kontrollera att mall-/artikelnummer stämmer överens med det som står på produkten du har till din båt idag. Stämmer inte detta kan du få fel produkt, och den kommer inte att passa din båt. Se till att denna information är korrekt för att säkerställa en god köpupplevelse. Om du har frågor om din beställning kan du ta kontakt med kundservice för personlig uppföljning.
  • Kontrollera att dina personliga detaljer som namn, kontaktinformation och leveransadress stämmer. Om vi behöver komma i kontakt med dig i samband med din beställning är det viktigt att denna information är korrekt för att vi ska undvika förseningar.

Rabattkod och kundkonto

  • Rabattkoden anger du i kundvagnen eller vid kassan. Tryck på 'Använd rabattkod', skriv in din kod i fältet, och tryck 'Aktivera rabatt'. Detta kommer att dra av rätt pris från din totala kostnad. 
  • Vi rekommenderar att du som kund skapar ett konto för att behålla översikt över dina beställningar. Detta kan vara användbart att ha tillgängligt i framtiden om du behöver några produkter till din båt. Gå till inloggningssidan, och tryck på skapa användare. 

Nedan kommer du att hitta svar på vanliga frågor relaterade till beställningen:

loader